انریکه: بیلبائو همیشه مرا نگران می کند

 

لوئیس انریکه پس از ناکامی برابر بیلبائو در کسب سوپرکاپ، حالا تیمش را آماده تر از هفته گذشته می داند و در انتظار جبران مافات است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته در زمین بیلبائو دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا را با 4 گل به میزبانش واگذار کرد و در نهایت نیز از کسب این جام ارزشمند بازماند. بارسا فردا شب در اولین بازی فصل باید کارش را بازهم در سن مامش و برابر بیلبائو آغاز کند. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:" اوضاع ما نسبت به هفته گذشته به مراتب بهتر است و تازه نفس تر از اتلتیک هستیم. آنها از یک مسابقه اروپایی(لیگ اروپا و شکست 3-2 در زمین زلینا) برمی گردند و خسته تر خواهند بود. اتلتیک تیمی است که همیشه مرا نگران می کند. آنها خیلی خوب دفاع  و پرس می کنند و ضدحملاتشان نیز همیشه خطرناک است. بازی دشواری پیش رو داریم."
سرمربی بارسا در مورد اردوی پیش فصل تیمش گفت:" امسال شرایط برای ما کمی متفاوت بود. ما دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا را باید برگزار می کردیم و همه چیز خیلی فشرده شد؛ با این حال وضعیت تیم حالا بسیار خوب است و بازیکنان برای شروع لیگ، انگیزه بسیار بالایی دارند." 
انریکه در مورد دروازه بان اول تیمش گفت:" هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده ام. باید ببینیم چه پیش می آید. دو دروازه بان خوب و آماده دارم که تفاوت چندانی از نظر کیفی با یکدیگر ندارند." 
سرمربی بارسا در مورد محرومیت 4 جلسه ای پیکه نیز گفت:" ببنیم فرجام خواهی ما به کجا می رسد. من در مورد این مسائل در نشست های خبری صحبت نمی کنم."
او همچنین در مورد شرایط آمادگی نیمار و یوردی آلبا گفت:" یوردی آماده است و در تمرینات حضور ‏داشته است. وقتی به بازی با بیلبائو برسیم، باید ببینیم می تواند بازی کند یا نه. از بازگشت او استقبال می ‏کنیم. ‏
نیمار تمریناتش را امروز آغاز کرده است. او پیش فصلش را از این شنبه آغاز کرد و با توجه به بیماری ‏اش، وقتی آماده شد، در مورد استفاده از او تصمیم گیری می کنیم. اینکه به نیمار کمی زمان بدهیم تا به ‏آمادگی برسد، من را نگران نمی کند. من مطمئنم او به زودی به آمادگی خواهد رسید و می تواند برای ما ‏بازی کند."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:34 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.